Mikroiluzja - close-up na imprezie firmowej, evencie, przyjęciu
Dla organizatorów i gości, których zainteresowanie sztuką iluzji nie zostanie w pełni nasycone programem scenicznym
jako uzupełnienie magicznego wieczoru proponujemy program oparty na mikroiluzji.
Close-up jest programem opierającym się na prezentacji drobnych efektów magicznych w bezpośrednim kontakcie z widzami.
To pełen humoru program, który może być prezentowany przy stolikach gości lub przy specjalnie do tego celu przygotowanym stanowisku.
Iluzjonista prezentuje efekty magiczne z przedmiotami codziennego użytku, takimi jak np. karty, monety, gumki, sznury itp., uczy prostych trików,
gra z widzami w trzy karty jednocześnie tłumacząc co robić, aby nie dać się oszukać. Zgromadzeni goście wciągani są do wspólnej zabawy,
natomiast iluzjonista staje się integralną częścią danej imprezy.
Dołącz do Akademii magii na YouTube i poznaj sekrety iluzjonistów !
Czas trwania programu w zależności od oczekiwań gości oraz charakteru imprezy waha się od 10 do 30 minut. Program prezentowany jest kilkukrotnie w trakcie spotkania.
Forma ta doskonale sprawdza się w trakcie przyjęć, bankietów, imprez firmowych, spotkań biznesowych, czy też akcji promocyjnych.
Warsztatowe spotkania integracyjne
Głównym zadaniem spotkań warsztatowych jest zapoznanie widzów z podstawami sztuki iluzji.
Jest to zatem interaktywny program przeprowadzany na scenie lub przy specjalnie do tego celu przygotowanym stanowisku, w trakcie którego widzowie poznają sposoby wykonania prostych trików z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku, a także próbują samodzielnie je wykonać.
W celu ubarwienia i urozmaicenia spotkania w program wpleciona jest prezentacja efektów opartych na mikroiluzji oraz magiczne zagadki, które z niewielką pomocą iluzjonisty widzowie wspólnie starają się rozwikłać.
Czas trwania programu – 30 do 60 minut
Forma warsztatów iluzjonistycznych doskonale nadaje się jako dodatkowe urozmaicenie spotkań integracyjnych, a także jako uzupełnienie
i kontynuacja programów scenicznych w trakcie imprez firmowych, targów, akcji promocyjnych itp.